2011. augusztus 5., péntek

33.nap Fehérje

Sziasztok!

A mai reggelt mérlegeléssel szerettem volna kezdeni, de a mérlegben lemerült az elem, és így nem tudtam meg az eredményt..... de amint vettem elemet, pótolom a lemaradást :)

Ma csak úgy repült az idő, mert a munkatársam szabin volt és így több meló volt , de annyira nem is bántam, mert nem volt időm enni :) Azért délelőtt ettem egy körtét, délben megettem a sajtos-sonkás-paradicsomos kenyeremet, vacsorára pedig sült virslit mustárral, és ittam egy pohár tejet.....

A holnapi napom is hasonló lesz mint a mai, már ami az elfoglaltságot illeti. Délelőtt shoppingolunk, mert most már be kell szerezném néhány új gatyót, mert a mostani már nagy :) Aztán irány a kert, fűnyírás..... utána pedig megyünk a Balcsira, ahonnan majd csak hétfőn jövünk haza. Kértem ugyan jövő hétre szabit, de szerintem nem nagyon lesz jó idő, így inkább már hétvégén kiélvezem a meleget :) Az ebédem is meg van már oldva, mivel a mamám küldött fincsi borsófőzeléket, amit csak ő tud nagyon finoman elkészíteni a családban :) És a hétvégén bepróbálkozom a sárgadinnyével, mert én eddig úgy voltam vele hogy nem szeretem, de most adok neki egy esélyt, hátha gyerekkorom óta jobb íze lett :) Vagy lehet hogy régen még nem voltam megérve az ízére :D

Egyébként Timi, nekem is hasonlóak a paramétereim, mármint én 155 cm magas vagyok és 63,7 kg-ról indultam most másodszor, és legutóbb 62,0 kg-t mértem, a mai állást ugyebár a megfáradt mérleg miatt nem tudom. Ugyan nekem nincs még gyerkőcöm egy sem, de én is örülnék 55-56 kg-nak :) De most már igazából megelégednék az 58 kg-val is, mert ez a második 90 napos egy kicsit nehezebben megy. Először 74 kg-val vágtam neki, és akkor szépen le is csúszott 10 kg, de most már lassabb..... Ami Rubint Rékát illeti, töltögettem szépen, vártam.... vártam..... aztán a kicsomagolás nem sikerült, így nem tudtam letölteni. Ha esetleg van valami ötletetek hogy honnan tudnám sikeresen, akkor légyszi szóljatok.
És ha esetleg Ti szeretnétek a sárgadinnyét, akkor adjatok tanácsot, hogy melyiket válasszam? Mikor jó a sárgadinnye? Ne nézzetek hülének, de én még tényleg nem vettem sárgadinnyét, utóljára 10 éves korom körül ehettem :)

Nagyon szép hétvégét kívánok nektek! Kitartás mindenkinek!!!!!!!!!!!!!!!

5 megjegyzés:

  1. Szia Adri!

    Először is ma jött el a napja, hogy megsüssem azt az isteni vaniliás csigát.... Hát isteni lett nagy sikert arattam vele, igaz én a mazsolát kihagytam mert itthon nem szeretik...

    http://download.hellshare.hu/rtz6-reka-napi20-avi/2141188/
    Próbáld ezt a réka linket, nekem működött és még csomagolás sem volt.
    Amikor megnyitod a linket jobb oldalt a Kivárom... ra kattints egy ideig eltalt a letöltés, de rögtön nézheted. 4x20 perces önálló blokk: felsőtest, comb, csipő-popsi, hasizom formálás...
    Már nekem a közel száz kilómmal is volt szerencsém végig idétlenkedni.... másodszor már volt ami jobban ment és nagyon de nagyon leizzadtam... hát futás után nem volt izomlázam ezután van.... de szerintem jó!
    Nem is tudom miért nem kezdtem eddig ilyet keresni.

    http://www.megavideo.com/?v=AGD93BEO
    ez pedig egy online nézhető Réka torna, ezt még nem próbáltam.
    Remélem hasznát tudod venni.
    Jó pihizést a Balcsin! Jó időt igérnek!
    Holnap gyümölcsnap és lassan túl vagyok a "nehéznapokon"... a legutóbbi 1 kiló/4nap fogyás után kiváncsi leszek lesz-e plussz?
    A víznapot a kislányom szülinapja miatt áttetem a jövőhétre meglehet csak utánna kéne mérlegre állnom.
    Szép hétvégét fogyizók! fogyjanak a kilók!

    VálaszTörlés
  2. Tök jó egyre többen vagyunk:) Jó hogy elkezdted ezt a blogot Adri! :) Ügyesek vagytok mindannyian!
    Én most gyümölcsnap után mértem, szal nagyon boldog voltam, mikor ránéztem a mutatóra, 22. nap -3,5 kg..:)mégegyszer ennyi és elérem a kívánt 57et :)Bár ma lánybúcsúztatóra megyek.. nem tudom, hogy ott mennyire tudom majd visszafogni magam.. de annyira nem akarom, jól akarom érezni magam.. ha már barátommal úgy néz ki, mégsem jött rendbe a dolog.. :( Na de..semmi szomorkodás..éjen a diéta.. :/ :)

    VálaszTörlés
  3. Lányok! Én tegnap annyira,de annyira boldog voltam!!! A reggeli spinning edzés után keményítő nap lévén ettem egy nagy adag rizseslecsót, aztán anyukámmal nekivágtunk shoppingolni...
    Olyan méretű ruhák jöttek rám, hogy el sem hittem!!! (először még mindig nem merem bevinni magammal az "M"-est...valahogy még mindig az "L"/"XL"-re áll rá a kezem...aztán meglepetésemre "S"/"M"-es ruhákkal futkozik anyukám :)) Végre olyan dolgokat tudtam venni,amikről eddig csak álmodoztam,ha megláttam egy jó csajon :)))
    Ezek után kit érdekel ha csak 4 naponta ehetek sütit??? :)))...de ma pl sütinap van (én így hívom a szénhidrátnapot:))...morzsasütit készítettem lekváros-mákos töltelékkel...teljesen tej és tojásmentes!!!. Lelkiismeret furdalásom azért lesz...ilyen eredmények után ezt enni,dehát max este ráveszem valamelyik barátnőmet,hogy menjünk el futni :)
    Mindenkinek hasonló eredményeket és boldogságot kívánok! Kitartás! Mert MEGÉRI!!! :))

    VálaszTörlés
  4. Jah és nemrég ígértem a másik szénhidrátnapos kedvencem, a csokis muffin receptjét:
    12 db muffinhoz: 25dkg liszt, 17,5 dkg cukor, 1/2 kk só, 1/2 kk szódabikarbóna, 5 ek kakaó, 6 ek étolaj, 1,5 ek 10% ecet, 2,5 dl víz, 1 cs vaníliás cukor...+ én még szoktam bele étcsoki-darabokat szórni :)...Isteni! Próbáljátok ki!

    VálaszTörlés
  5. :)
    Sziasztok!
    Én is hagy örömködjek egy kicsit! 38. nap gyüminap után reggel mérlegeltem: -9,5 kg. :) :)
    Én is nagyon boldog vagyok! Lassan időszerű lesz valami új göncöt néznem, mert vannak mostmár ruháim amik szánalmasan kezdenek kinézni rajtam, vagy én bennük.... ;)
    Szép egyenletesen kúsznak lefelé a kilók... és lassan a felénél tartok! Még egy napot sem szenvedtem... a mozgás is egész jól megy... tegnap majdnem 2 órányit gyalogoltunk... a gyüminapomon... és nagyon jólesett... se a lábom, se a derekam nem fájt! és ez nagyon jó!
    Kitartás!
    Reméljük Adrinak szép idő volt a Balcsin és a mérleg is szépet mutat....
    Hajrá!

    VálaszTörlés